Menu

Kontener

Kontener - charakterystyka techniczna

Wyposażenie standardowe:

  • rama pośrednia z wiązaniem spodu wykonana z profili aluminiowych lub ze stali o podwyższonej wytrzymałości, poddana granulacji cząstkowej a następnie cynkowana
  • nadwozie wykonane jako konstrukcja z paneli typu sandwich (laminat pianka PUHD laminat) lub szkieletowa z poszyciami ze stopów aluminium kolor biały RAL 9010
  • zewnętrzne ściany kontenera nie posiadają elementów złącznych: nitów, śrub
  • drzwi tylne dwuskrzydłowe wykonane z laminatu o kącie otwarcia 270, izolowane pianką, wyposażone w osprzęt (zamknięcie wewnętrzne kasetowe przypadajšce na prawe skrzydło, lewe skrzydło - rygiel, 2 zawiasy na każde skrzydło) wykonane ze stali kwasoodpornej w (gat. 1.4301) zamykane na klucz (zamknięcia celne z możliwością założenia plomby)wewnątrz ściany wyłożone są listwami ze sklejki wodoodpornej chroniące ściany przed uszkodzeniami mechanicznymi
  • drzwi tylne zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi odbojowymi listwami aluminiowymi
  • obramowanie nadwozia z profili aluminiowych, anodowanych lub malowanych na biało
  • ilość punktów świetlnych w nadwoziu uzależniona od długości wewnętrznej nadwozia
  • podłoga wyłożona sklejką wodoodporną, antypoślizgową
  • światła obrysowe montowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Ruchu Drogowego
  • drabinka wejściowa wysuwana przy drzwiach tylnych
  • nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi montowanymi nad kołami tylnej osi
  • wewnątrz listwa naścienna do mocowania ładunków
  • odbojniki gumowe na framudze drzwi tylnych

Wyposażenie dodatkowe:

  • listwy przeciwnajazdowe boczne
  • drzwi boczne z drabinką
  • spojler dachowy i owiewki boczne
  • skrzynka narzędziowa plastikowa
  • zamknięcie zewnętrzne rurowe drzwi tylnych
  • zamknięcie wewnętrzne kasetowe na lewym skrzydle drzwi tylnych
  • wyłożenie ścian pełną sklejką 6 mm lub tapicerką
Partnerzy: