Zabudowa typu kontener – charakterystyka techniczna
Wyposażenie standardowe:
- rama pośrednia z wiązaniem spodu wykonana z profili aluminiowych o podwyższonej wytrzymałości
- nadwozie wykonane jako konstrukcja typu PUHD
- zewnętrzne ściany kontenera nie posiadają elementów złącznych: nitów, śrub
- drzwi tylne dwuskrzydłowe wykonane z laminatu o kącie otwarcia 270, izolowane pianką, wyposażone w osprzęt (zamknięcie wewnętrzne kasetowe przypadające na prawe skrzydło, lewe skrzydło – rygiel, 2 zawiasy na każde skrzydło) wykonane ze stali kwasoodpornej w (gat. 1.4301) zamykane na klucz (zamknięcia celne z możliwością założenia plomby)
- obramowanie nadwozia z profili aluminiowych, anodowanych
- ilość punktów świetlnych w nadwoziu uzależniona od długości wewnętrznej nadwozia
- rama drzwi tylnych wykonana ze stali kwasoodpornej
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną, antypoślizgową o grubości 15 mm
- nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi montowanymi nad kołami tylnej osi
- światła obrysowe montowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Ruchu Drogowego
- drabinka wejściowa wysuwana przy drzwiach tylnych
- wewnątrz listwa naścienna do mocowania ładunków (1 rząd)
- odbojniki gumowe na framudze drzwi tylnych
Wyposażenie dodatkowe:
- listwy przeciwnajazdowe boczne
- drzwi boczne z drabinką
- spojler dachowy i owiewki boczne
- skrzynka narzędziowa plastikowa
- zamknięcie zewnętrzne rurowe drzwi tylnych
- zamknięcie wewnętrzne kasetowe na lewym skrzydle drzwi tylnych
- nadwozie wykonane jako konstrukcja typu Plaster miodu lub PetPano