Zabudowa typu kontener – charakterystyka techniczna

Wyposażenie standardowe:

  • rama pośrednia z wiązaniem spodu wykonana z profili aluminiowych o podwyższonej wytrzymałości
  • nadwozie wykonane jako konstrukcja typu PUHD
  • zewnętrzne ściany kontenera nie posiadają elementów złącznych: nitów, śrub
  • drzwi tylne dwuskrzydłowe wykonane z laminatu o kącie otwarcia 270, izolowane pianką, wyposażone w osprzęt (zamknięcie wewnętrzne kasetowe przypadające na prawe skrzydło, lewe skrzydło – rygiel, 2 zawiasy na każde skrzydło) wykonane ze stali kwasoodpornej w (gat. 1.4301) zamykane na klucz (zamknięcia celne z możliwością założenia plomby)
  • obramowanie nadwozia z profili aluminiowych, anodowanych
  • ilość punktów świetlnych w nadwoziu uzależniona od długości wewnętrznej nadwozia
  • rama drzwi tylnych wykonana ze stali kwasoodpornej
  • podłoga wyłożona sklejką wodoodporną, antypoślizgową o grubości 15 mm
  • nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi montowanymi nad kołami tylnej osi
  • światła obrysowe montowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Ruchu Drogowego
  • drabinka wejściowa wysuwana przy drzwiach tylnych
  • wewnątrz listwa naścienna do mocowania ładunków (1 rząd)
  • odbojniki gumowe na framudze drzwi tylnych

Wyposażenie dodatkowe:

  • listwy przeciwnajazdowe boczne
  • drzwi boczne z drabinką
  • spojler dachowy i owiewki boczne
  • skrzynka narzędziowa plastikowa
  • zamknięcie zewnętrzne rurowe drzwi tylnych
  • zamknięcie wewnętrzne kasetowe na lewym skrzydle drzwi tylnych
  • nadwozie wykonane jako konstrukcja typu Plaster miodu lub PetPano


Partnerzy